Superbrand lett a Wing
2011-08-02
A Wing 2011-ben elnyerte a Business Superbrand minősítést, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait megillető szakmai elismerés.
Noah M. Steinberg, a WING elnök-vezérigazgatója cége elismerésével kapcsolatban így fogalmazott: „A magyar ingatlanpiac egyik legnagyobb szereplőjének számító WING célja az értékteremtés, fejlesztései a világszínvonalat és a professzionalizmust képviselik Magyarországon. Az elnyert díj a WING több mint tíz éves szakmai munkájának elismerése. Neve összeforrt a minőséggel. Az ezt kifejező elismerésre ezért vagyunk büszkék."
Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója szeint:
"A Superbrands Bizottság kiemelt szempontként veszi figyelembe a márkaépítés sikerességét az évente odaítélt védjegyek viselőinek kiválasztásánál. Szeretnénk, ha a Superbrands elismerés mindenki számára visszacsatolásként szolgálna, hiszen ezzel értékeljük a ráfordított szakértelmet, pénzt és energiát, amelyet a cégek szakemberei egy-egy brand fejlesztésébe fektettek. Gratulálunk a WING-nek!”
A Nemzetközi Superbrands Programot a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. Célja a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program azóta a világ egyik legismertebb szakmai "védjegyévé" vált ezen a területen. Ma már 5 földrész 87 országában jelent különleges minősítést.
A Business Superbrands Program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait illeti meg, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki és nevük ezen a területen jelent egyet a rendkívül magas minőséggel.
A WING Zrt. sajtóközleménye